Informace o přidávání, editaci a zvýhodnění odkazů

Tato stránka obsahuje:

Pravidla pro přidávání odkazů do katalogu

  • Titulek a popis musí odpovídat obsahu přidané stránky.
  • Zařazujeme pouze hotové a plně funkční weby.
  • Nepřidáváme odkazy na jednotlivé stránky prezentací, (pouze vyjímečně).
  • Komerční weby musí dle zákona obsahovat dostatečné informace o firmě (IČ, název firmy, adresa).
  • Pokud je stejný obsah na více adresách, bude přidána pouze jedna adresa.

Zakázaná slova

jediný, vše, největší, nejlevnější a všechna další „nej”. Tato slova budou automaticky smazána, takže pro Vás bude lepší když si je sami nahradíte jinými slovy.

Titulek (název stránky)

  • Titulek odkazu musí být vytvořen podle domény, nabo subdomény a u free webů podle názvu adresáře.
  • Titulek začíná Velkým písmenem a nesmí obsahovat celá slova VELKÝMI PÍSMENY, výjimkou jsou zkratky.

Popis (podrobnosti o stránce celými větami)

  • Popis musí tvořit celé smysluplné věty. Druhá a další věta může být složená z klíčových slov.
  • Minimální délka popisu je 100 znaků. Bude-li popis kratší odkaz nebude přidán.
  • Popis musí být gramaticky správně a včetně interpunkce (tedy včetně háčků a čárek).
  • Pouze řádově 10% popisu může být velkými písmeny.
  • Vezměte prosím na vědomí, že pokud Vám nestojí Váš web za to, abyste k němu napsali pěkný popis, potom nám zase nestojí za to, abychom ho přidali do katalogu!

Výjimky z pravidel

  • V případě zvýhodněné registrace za SMS zprávu PLATBA BPVYHODA nebo za umístění zpátečního odkazu na webech s PageRankem 4 a vyšším, jsou možné drobné změny a výjimky z pravidel.
  • Správce serveru si vyhrazuje právo upravit titulek, popis, URL a kategorii dle svého uvážení, a odmítnout zařazení stránky bez dalšího vysvětlování.

Ušetřete sobě i nám práci.

Množí se jednostránkové prezentace anglicky nazývané „doorway pages” jejichž jediným účelem je přivést návštěvníka na stránky (většinou) obchodu. Tyto stránky nezařazujeme.

Postup jak přidat odkaz

Vraťte se, prosím, na hlavní stránku a vyhledejte kategorii do které Váš odkaz patří. Pro komerční odkazy jsou přednostně určeny root kategorie Obchod, Internetový obchod, Služby a zejména jejich podkategorie. V pravé horní části stránky klikněte na „Přidat odkaz”.

Vyplňte URL vašich stránek a do další kolonky 6-ti místný SMS kód.

Pokračujte na další krok kde vyplníte údaje o Vašem odkazu do políček formuláře. Používejte diakritiku, tedy háčky a čárky. Potom pokračujte na další krok kde provedete kontrolu Vašich údajů. Můžete se ještě vrátit a údaje opravit. Nakonec formulář odešlete kliknutím na tlačítko „Údaje souhlasí chci je odeslat ke schválení”.

Editace - úprava odkazu

V pravé horní části stránky, nad políčkem pro vyhledávání klikněte na „upravit” Na další stránce zadejte prosím emailovou adresu kterou jste uvedli při přidávání odkazu. Klikněte na odeslat informace. Emailem Vám budou doručeny informace pro úpravu odkazu.

Neznáte email pro editaci, nebo ho systém odmítá

Pokud chcete upravit odkaz a zapomněli jste emailovou adresu uvedenou při přidávání odkazu, uveďte prosím změny do kontaktního formuláře.

Pokud jste Váš odkaz přidávali před 19.3.2005 Váš email není v databázi a systém Vám to ohlásí. V tom případě použijte prosím kontaktní formulář a uveďte změny do formuláře.

Poslední aktualizace 23.01.2015


 

Nahoru ↑

Potisk triček, vlastní návrh